keskiviikko 26. syyskuuta 2012

Frieda kirjoittaa itse!

jdksöaösldjjue,
ksjdh jduei93riwipr

= taas olivat pienen kaksilahkeisen kanssa täällä.  Sain onneksi häädettyä sen sätkivän ja pärisevän merkillisen vonkuleen istuimestaan muualle. Tuoli jäi minulle ja siinä oli todella hyvä istua. Minua varten oli jopa erikoinen roikkuva koriste, jota sain tassuilla heilutella.  Tuo kantokassi alkaa käydä minulle jo ahtaaksi, joten tämä tuolintapainen on erittäin kätevä. Siinä voin istua, kun minua kannetaan. Tosin minua ei kannettu siinä, kun röykeästi vain nostettiin lattialle ja sätkivä kaksilahkeinen laitettiin takaisin tuoliin ja samantien hän hävisi  ovesta ulos.

toissapäivänä toivat kotiin sellaisen hassun, pyörivän tuolin, joka sopii kuin nakutettu minulle ja leluilleni. Olin aivan innoissani uudesta tuolistani, kunnes taas yksi kaksilahkeinen - sellainen, joka juoksee perässä ja työntää palloa nenäni alle muka leikkiäkseen kanssani - istahti tuoliin ja kaikki hihkuivat innoissaan. Tuoli ei siis ollutkaan minulle. En aio ottaa tätä henkilökohtaisesti, sillä pieni kaksilahkeinen on vain kerran viikossa täällä. Muut ajat minä istun tuolissaNI.

Minä ja kaikki leluni. Minä olen siis tuo tuossa vasemmalla.!!!


Tämä on kaverini, jos en ole sattunut aikaisemmin esittelemään. olen hiukan pienempi, mutta kaverini on jotenkin vähän laiskanlainen. Voitan hänet aina kamppailussa!

Ai niin, unohdin kokonaan mainita, että eilen illalla talosta oli tehty matkatoimisto. Istuin keskellä pöytää, kahden tietokoneen välissä ja yritin nukkua, mutta se oli täysin mahdotonta siinä metelissä. Yksi kaksilahkeisista etsi jotain merkillistä siltaa Tanskan ja Ruotsin välillä ja toinen luki ääneen hotellien nimiä. Ruotsinkieli ei ole tullut minulle vielä tutuksi, joten en ymmärtänyt oikein mitään, mutta sen kuulin, että Malmö on hyvä paikka yöpyä. Kuulin, kun toinen kaksilahkeisista mietti, mihin minut "laitetaan".  Mihin minut sitten pitäisi laittaa??? Ja miksi???  Olen varma, että asia selviää muutaman päivän sisällä. En halua, että minua laitetaan yhtään mihinkään. Minä kuulun tänne - omaan kotiini. Laittakot itsensä jonnekin muualle, jos välttämättä haluavat laittaa jonkun jonnekin.

Hyvää yötä kaikille! Lähden tästä hiukan lepäilemään.


Ei kommentteja: